Szanowny Odwiedzający!

Polityka Prywatności

Przeglądarki internetowe zwykle domyślnie dopuszczają przechowywanie plików Cookies na urządzeniu użytkownika. Polityka prywatności pozwala na samodzielnie zarządzanie dostępem do tego rodzaju plików, może to jednak spowodować, że niektóre funkcje serwisu nie będą działać poprawnie.

Co to jest plik Cookie?

„Cookies” (Ciasteczka) są to pojedyncze niewielkie pliki tekstowe, wysyłane przez odwiedzane strony internetowe zapisywane z reguły na urządzeniu końcowym użytkownika, zawierające dane o aktywności użytkownika w danym serwisie. Informacje zawarte w tych plikach pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie przez stronę, która je utworzyła. Tym samym strona internetowa nie może mieć dostępu do innych plików znajdujących się na komputerze użytkownika.

Pliki Cookies pomagają dostosować zawartość strony internetowej i wyświetlanych na niej treści do indywidualnych preferencji użytkownika, optymalizując w ten sposób jej przeglądanie. Pomagają też w dopasowywaniu treści reklamowych oraz w tworzeniu anonimowych statystyk, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Samodzielne zarządzanie plikami Cookies.

Domyślne ustawienia większości przeglądarek zakładają automatyczną obsługę plików Cookies. Aby zablokować pobieranie plików Cookies (w całości lub określonej części) należy zmienić domyślne ustawienia przeglądarki. Wówczas jednak działanie oraz funkcjonalność strony internetowej www.kancelaria-gajewska.pl może ulec znacznym ograniczeniom. Uniemożliwi to także zbieranie anonimowych informacji na temat korzystania z naszych usług, niezbędnych dla ich dalszego usprawniania. Techniczne informacje dotyczące obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki, z której korzystasz).

W jakim celu strona internetowa www.kancelaria-gajewska.pl korzysta z plików Cookies?

Pliki Cookies używane na stronie internetowej umożliwiają mierzenie aktywności użytkowników na stronach internetowych należących do Beata Gajewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Prawna Beata Gajewska, Dobrzechów 466A, 38-100 Strzyżów, NIP: 819-159-95-54, telefon: 606728244. Stosujemy pliki Cookies w celu dostosowywania i poprawiania sposobu działania witryny, a także do mierzenia skuteczności przeprowadzanych akcji w ramach serwisu. Nie wykorzystujemy plików Cookies aby kontaktować się z użytkownikiem za pośrednictwem telefonu, maila bądź poczty tradycyjnej.

Przykłady wykorzystania plików cookies na stronach internetowych www.kancelaria-gajewska.pl:

  • mierzenie ruchu użytkownika na stronach za pomocą kodu Google Analytics – więcej informacji o plikach Cookies w Google Analytics można znaleźć na stronie: https://support.google.com/analytics/topic/2919631?hl=pl&ref_topic=1008008
  • wykorzystanie mechanizmu ankiety badającej preferencje użytkownika,
  • mierzenie skuteczności prowadzonych akcji w sieci reklamowej Google,

Jakich plików Cookies używamy?

Na stronie www.kancelaria-gajewska.pl mogą być używane dwa rodzaje plików Cookies:

  • sesyjne – pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej
  • stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach pliku albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Czy mogę zrezygnować z akceptowania plików Cookies?

Czynności związane z przechowywaniem i wysyłaniem plików Cookies są obsługiwane przez przeglądarki internetowe i są niewidoczne dla użytkownika. Większość używanych przeglądarek domyślnie je akceptuje. Jednak użytkownik, może ustawić tak przeglądarkę, by ta odrzucała prośby o przechowanie plików Cookies w ogóle lub tych wybranych. Można to zrobić za pomocą ustawień w przeglądarce. Zanim podejmiemy taką decyzję warto pamiętać jednak, że wiele plików Cookies pomaga w korzystaniu ze strony internetowej.

Bezpieczeństwo

Właścicielem portalu www.kancelaria-gajewska.pl Beata Gajewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Prawna Beata Gajewska, Dobrzechów 466A, 38-100 Strzyżów, NIP: 819-159-95-54, telefon: 606728244, która gromadzi powyższe dane przy zastosowaniu odpowiednich środków ochrony poufności, integralności i bezpieczeństwa informacji. Dane osobowe  gromadzone przy użyciu plików Cookies są zaszyfrowane, co jednocześnie uniemożliwia dostęp osobom nieuprawnionym. Dane mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika.

Linki do witryn zewnętrznych

Znajdujące się na portalu linki prowadzące do zewnętrznych serwisów podlegają własnej polityce prywatności, dlatego zachęcamy po przejściu do tych witryn do zapoznania się z obowiązującymi tam zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z wchodzącego w życie w dniu 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 9 (dalej RODO), informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Beata Gajewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Prawna Beata Gajewska w Dobrzechowie 466a, 38-100 Strzyżów, NIP: 819-159-95-54, telefon: 606728244.
  2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane dla celów związanych z zawarciem umowy (w tym wstępnych rozmów dotyczących nawiązania współpracy przed zleceniem Kancelarii wykonania usług prawnych/ udzieleniem przez Kancelarię porady prawnej), związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz z jej rozliczeniem, w tym w zakresie księgowo-podatkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego, w tym art. 6 ust. 1 lit b RODO oraz art. 5a ustawy o radcach prawnych. Przetwarzane dane osobowe obejmują w zależności od przedmiotu umowy co najmniej dane identyfikacyjne Klienta umożliwiające ustalenie jego tożsamości oraz dane kontaktowe, a także inne dane których uzyskanie przez Kancelarię będzie niezbędne dla należytego wykonania przedmiotu umowy.
  3. Odbiorcą danych osobowych Klienta będą w zależności od przedmiotu umowy sądy powszechne, organy administracji publicznej, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne będące stroną postępowania/ pełnomocnikiem strony, w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy i w ramach obowiązujących przepisów prawa. Pracownicy Administratora będą mieć dostęp do danych osobowych Klienta na podstawie pisemnych upoważnień i wyłącznie w zakresie niezbędnym dla celów przetwarzania, w tym wykonania umowy na rzecz Klienta.
  4. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Klienta do państwa trzeciego czy organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny do rozliczenia umowy, w tym w zakresie księgowo-podatkowym oraz do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z umową. Zgodnie z  art. 5 c ustawy o radcach prawnych okres przechowywania danych osobowych wynosi10 lat od końca roku, w którym zakończyło się postępowanie, w którym dane osobowe zostały zgromadzone. Jeżeli mimo prowadzenia wstępnych rozmów, Klient nie nawiąże współpracy z Kancelarią – Kancelaria usunie niezwłocznie jego dane, chyba że ich zachowanie będzie konieczne do przeciwdziałania powstaniu konfliktu interesu pomiędzy Klientem, a późniejszym zleceniodawcą Kancelarii.
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient posiada prawo do (w zakresie przewidzianym przepisami prawa oraz z uwzględnieniem celu przetwarzania danych osobowych przez administratora danych osobowych): dostępu do treści przetwarzanych danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  7. Administrator celem umożliwienia Klientowi skorzystania z uprawnienia określonego w ust. 6 udostępnia w biurach Kancelarii stosowne formularze.
  8. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.
  9. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne dla celów związanych z zawarciem umowy, wykonania umowy oraz jej rozliczenia, przez co podanie danych osobowych staje się obowiązkiem ustawowym w zakresie księgowo-podatkowym oraz w zakresie, w jakim obowiązek podania określonych danych osobowych Klienta wynika z przepisów prawa regulujących postępowanie sądowe, administracyjne, sądowoadministracyjne i im równoważne (obowiązek umowny i ustawowy).
  10. W oparciu o przekazane dane Administrator nie będzie podejmował wobec Klienta zautomatyzowanych decyzji w tym decyzji będących wynikiem profilowania.